van egy jó sztorid? - küldd el nekünk!
thepost.hu / Magyarország / Budapest
THE POST
HU
HOME POLITIKA FELKAVARÓ KÉKFÉNY KORONAVÍRUS YOUTUBE IMPRESSZUM 2022-12-06
< ugrás a legfrissebb hírekhez

Nemzetközi botrány: Nem kapott frekvenciát Szerbiában a TV2

Június végén derült ki, hogy a Mészáros Lőrinchez köthető TV2 Szerbiában terjeszkedne, és el kíván indulni az országos tévécsatornára kiírt frekvenciapályázaton. Ehhez egy helyi leányvállalatot is alapított a valaha Andy Vajna tulajdonában lévő, teljesen a kormány médiarendszerébe illesztett tévécsatorna, 100 ezer eurós alaptőkével. A Media1 információi szerint

pénteken kihirdették a pályázat nyerteseit, a TV2 szerb cége pedig nincs köztük. Négy frekvenciára keresett szolgáltatót a szerb médiahatóság, ezekre 14 csatorna pályázott. Mind a négy frekvenciát azok a csatornák nyerték meg, amelyek eddig is használták azokat. A Media1 cikke szerint a döntést többen kritizálták, hiszen a frekvenciákat részben azért is hirdették meg, mert az azokat üzemeltető csatornák túl sok trashtartalmat sugároztak, a médiahatóság szerint viszont a lakosság és a szakma érdekeit is figyelembe véve hozták meg a megalapozott döntésüket.

Szerbia a második ország lett volna, ahol a TV2 terjeszkedik: a TV2 Média Csoport 2020-ban vásárolta meg a szlovén Planet TV három csatornáját. A szlovén cég vezérigazgatója, Pavel Stanchev vezeti a TV2 szerb leányvállalatát is. Vaszily Miklós, a TV2 igazgatóságának elnöke korábban azt mondta, Horvátországban is akart terjeszkedni a cég, megvásárolva az RTL ottani csatornáját, ez az üzlet viszont nem jött össze.

Ezt olvassa mindenki:
Nacsa nekiment az ellenzéknek: devizahitelbe hajszolták a családokat, rálőttek a saját állampolgáraikra  
Óriási a találgatás: elképesztő méretű titokzatos objektum épül Balatonhenyén  
Kövess minket:
     
A hét hírei:
Orbán rémálma: nem akármi épül Romániában - az USA is partner benne
Kitört a botrány: Kiderült, mit hallgattak el Szijjártó Péter pozsonyi látogatásáról
Rendőrök jelentek meg Völner házánál - házkutatás, íme a részletek
Nemzetközi botrány: megfenyegették az EP tényfeltáró delegációját Budapesten
Szeptember 29-től Magyarországra látogatott az Európai Parlament tényfeltáró delegációja. P...
Az FBI kinyomozta, a Microsoft elismerte, hogy horribilis kenőpénzeket juttattak magyar kormányzati embereknek
Ismerje meg Viktort ( Sagyibó), aki az elmúlt évtizedek egyik legjobban bizonyított korrupciós ...
Nemzetközi botrány: a Financial Times bemutatta Magyarország jövőjét - siralmas a kép
A napi.hu írta meg, hogy Ben Hall, a Financial Times európai ügyekkel foglalkozó szakírója sze...
Üzentek neked is: Csatlakozz a Fideszhez mert a baloldallal ellentétben nem a háborúzás, hanem az építkezés a céljuk
A baloldallal ellentétben "a mi célunk nem a háborúzás, hanem az építkezés" - mondta közösségi oldalára feltöltött videójában a Fidesz-KDNP fővárosi frakcióvezetője pénteken. Lá...
  
Óriási botrány: az egyháznak ajándékozza az állam a kimentett devizahitelesek lakásait - szeretetotthon kap mindent
Olyan lakásokról van szó, amelyek korábban a Nemzeti Eszközkezelőhöz tartoztak. Több ezer lakástól válik meg az állam a következő évtől, mindegyiket ingyen átadja a Magyar Máltai S...
  
Megtért behajtók számoltak be a trükkökről: Így húznak le a behajtók!
Magyarország — Megtért behajtók jelentkeztek a Blikknél. Csépány István és felesége nemrégiben még az egyik legnagyobb adósságkezelő cég behajtója volt, de elegük lett. Nemcsak ab...
  
van egy jó sztorid? - küldd el nekünk!
thepost.hu / Magyarország / Budapest
van egy jó sztorid? - küldd el nekünk!
      HU  
THE POST

Nemzetközi botrány: Nem kapott frekvenciát Szerbiában a TV2

Június végén derült ki, hogy a Mészáros Lőrinchez köthető TV2 Szerbiában terjeszkedne, és el kíván indulni az országos tévécsatornára kiírt frekvenciapályázaton. Ehhez egy helyi leányvállalatot is alapított a valaha Andy Vajna tulajdonában lévő, teljesen a kormány médiarendszerébe illesztett tévécsatorna, 100 ezer eurós alaptőkével. A Media1 információi szerint

pénteken kihirdették a pályázat nyerteseit, a TV2 szerb cége pedig nincs köztük. Négy frekvenciára keresett szolgáltatót a szerb médiahatóság, ezekre 14 csatorna pályázott. Mind a négy frekvenciát azok a csatornák nyerték meg, amelyek eddig is használták azokat. A Media1 cikke szerint a döntést többen kritizálták, hiszen a frekvenciákat részben azért is hirdették meg, mert az azokat üzemeltető csatornák túl sok trashtartalmat sugároztak, a médiahatóság szerint viszont a lakosság és a szakma érdekeit is figyelembe véve hozták meg a megalapozott döntésüket.

Szerbia a második ország lett volna, ahol a TV2 terjeszkedik: a TV2 Média Csoport 2020-ban vásárolta meg a szlovén Planet TV három csatornáját. A szlovén cég vezérigazgatója, Pavel Stanchev vezeti a TV2 szerb leányvállalatát is. Vaszily Miklós, a TV2 igazgatóságának elnöke korábban azt mondta, Horvátországban is akart terjeszkedni a cég, megvásárolva az RTL ottani csatornáját, ez az üzlet viszont nem jött össze.

Legolvasottabbak
Nacsa nekiment az ellenzéknek: devizahitelbe hajszolták a családokat, rálőttek a saját állampolgáraikra
Óriási a találgatás: elképesztő méretű titokzatos objektum épül Balatonhenyén
Nemzetközi botrány: megfenyegették az EP tényfeltáró delegációját Budapesten
Most érkezett
Az RTL Klub börtönre ítélt sztárja: A rácsok mögött is vannak haverjaim
Közel hatmillió forint jutalmat szavaztak meg az ingatlanépítéssel trükköző dunakeszi polgármesternek
Megtért behajtók számoltak be a trükkökről: Így húznak le a behajtók!
Kövess minket!
     
Az FBI kinyomozta, a Microsoft elismerte, hogy horribilis kenőpénzeket juttattak magyar kormányzati embereknek
Nemzetközi botrány: a Financial Times bemutatta Magyarország jövőjét - siralmas a kép
Üzentek neked is: Csatlakozz a Fideszhez mert a baloldallal ellentétben nem a háborúzás, hanem az építkezés a céljuk
Óriási botrány: az egyháznak ajándékozza az állam a kimentett devizahitelesek lakásait - szeretetotthon kap mindent
Megtért behajtók számoltak be a trükkökről: Így húznak le a behajtók!
Botrány: nem akárkit láttak Tiborczéknál bulizni - és mi köze van a Borkai botrányhoz?
Közel hatmillió forint jutalmat szavaztak meg az ingatlanépítéssel trükköző dunakeszi polgármesternek
Megjött ez uniós tényfeltáró delegáció eredménye: az Orbán rendszer megbukott
Nemzetközi botrány: Már Hollandiában is nyomoznak a pécsi buszok ügyében - fideszes nagykutyákat is beidéztek
Ezen a képen egy FÉLMILLIÁRD FORINT EU-S TÁMOGATÁSBÓL létesített természettudományos élményközpontot látnak
300 milliós támogatást kapott Eperjes Károly - kiderült mihez kezdett vele
Az RTL Klub börtönre ítélt sztárja: A rácsok mögött is vannak haverjaim
van egy jó sztorid? - küldd el nekünk!
      HU