Egyszerűsödik a számlázás: Új fejlesztések az MVM-nélAz MVM Csoport jelentős lépéseket tett a számlázás digitalizálása és átláthatósága terén. Január végén új számlázási rendszert vezettek be, amely számos előnnyel jár a felhasználók számára, és a közeljövőben további változások várhatók a vállalatnál.
Mátrai Károly, az MVM Csoport vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy a vállalat célja a digitalizációra épülő ügyfélszolgálati rendszerek fejlesztése. Ennek keretében az online csatornák használhatóságának maximalizálására törekednek, hogy az ügyfelek kényelmesen intézhessék ügyeiket anélkül, hogy személyesen kellene felkeresniük az ügyfélszolgálati irodákat.
A számlázási rendszerek egységesítése mellett a cég mostantól az áram- és gázszámlákat egyaránt MVM-es borítékban küldi, és az ügyintézés is az MVM-es ügyfélszolgálati irodákban történhet. Mátrai kiemelte, hogy az online ügyfélszolgálat és alkalmazás segítségével az ügyfelek egyszerűbben intézhetik gáz- és áramügyeiket.
Az informatikai fejlesztések keretében az MVM több mint 30 új rendszert vezetett be a számlázási folyamatok támogatására. Az ingyenes Wi-Fi szolgáltatás, az MVM Navigátor webalkalmazás és az MVM Next applikáció frissítése révén az ügyfelek önállóan módosíthatják a gázfelhasználási jellegüket, ami növeli az ügyfélszolgálat hatékonyságát.
Áprilistól az MVM módosította a rezsicsökkentett földgázmennyiség kiosztását is. Mostantól a kedvezményes mennyiség napi szinten kerül meghatározásra, ami csökkenti az egyes leolvasási időszakokat követő megemelkedett részszámlák számát.
Ezek a fejlesztések célja, hogy a felhasználók számára egyszerűbbé és átláthatóbbá váljon a számlázás folyamata, és jobban nyomon követhessék, hogy meddig élvezhetik a csökkentett rezsi előnyeit.