Országos Boltbezárást Hirdetett a Lidl: Íme a Bejelentés, amire Minden Magyar Vásárló Készüljön
A Lidl Magyarország idén is úgy döntött, hogy december 24-én nem nyitja ki üzleteit, lehetőséget biztosítva minden munkavállalójának arra, hogy a szenteste napját nyugodtan, szerettei körében ünnepelhesse. A tavalyi hasonló lépéshez hasonlóan a vállalat most is meghosszabbított nyitva tartással készül december 23-án, így biztosítva, hogy vásárlóik kényelmesen elintézhessék az ünnepek előtti bevásárlást.
Munkavállalói Érdekek a KözéppontbanA Lidl Magyarország tavaly, a kereskedelmi dolgozók érdekeit és a társadalmi felelősségvállalást szem előtt tartva elsőként döntött úgy, hogy karácsony előestéjén, december 24-én zárva tart. Ez az intézkedés rendkívül pozitív fogadtatásra talált mind a munkavállalók, mind a vásárlók körében, akik szintén támogatták ezt a döntést. A kezdeményezés más nagy áruházláncokat is inspirált hasonló intézkedések meghozatalára, amivel a magyar kiskereskedelmi szektorban is egy új irányzat alakult ki az ünnepi időszakok kezelése terén.
Szlavikovics Zita, a Lidl Magyarország Igazgatóságának Elnöke NyilatkozataA döntés mögötti filozófiát Szlavikovics Zita, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke így fogalmazta meg: „A magyar emberek számára a szenteste a legmeghittebb családi ünnep. Felelős vállalatként fontosnak tartjuk, hogy a szeretet ünnepét mind a közel 10.000 munkavállalónk békességben, szeretteik körében tölthesse.” Az áruházlánc az összes dolgozójának pihenőnapot biztosít december 24-26. között, így 210 üzletük országszerte zárva lesz ezen időszak alatt.
A Vásárlók Igényeinek FigyelembevételeA vállalat arra is ügyelt, hogy a vásárlói igényekhez is alkalmazkodjon, ezért december 23-án meghosszabbított nyitva tartást vezet be, amikor este 22:00 óráig várja a vásárlókat országszerte. Ezzel lehetőséget adnak arra, hogy az ünnepi készülődést mindenki időben és kényelmesen befejezhesse.
Pozitív Fogadtatás és PéldamutatásA Lidl Magyarország karácsonyi időszakra vonatkozó döntése nem csupán egyedi vállalati lépés, hanem példamutató kezdeményezés is, amely más szereplők számára is követendő modellként szolgálhat a munkavállalói érdekvédelem és a vásárlói elégedettség összehangolása terén.