Durván megbukott a TV2 új csatornája - Jelentős veszteség

Szabó Zsófival együtt bukott meg a TV2 új csatornája: brutális kudarcot könyvelhet el a médiacég

Szabó Zsófi hatalmas lelkesedéssel vágott neki a TV2-nél betöltött új szerepének, mivel úgy érezte, hogy az RTL-nél már nem tud hová fejlődni. A TV2-nél rögtön kapott egy helyet a Mokka című műsorban, emellett pedig ő lett a márciusban indult TV2 Klub nagykövete. A TV2 Klub, amely a FEM3 csatornát váltotta fel, nőknek szóló tartalmakat kívánt sugározni. Azonban az első hónapjaiban olyan brutális kudarcot vallott, amire még a TV2 sem számított.

Nézettségi számok tükrében a bukás

A SorozatWiki által közölt nézettségi adatok szerint a TV2 Klub mindössze három hónap alatt Szabó Zsófival együtt megbukott. A portál részletesen elemezte a FEM3 utolsó egy évének és utolsó három hónapjának nézettségi adatait, majd ezeket összehasonlította a TV2 Klub első három hónapjának teljesítményével. Az adatok szerint az új csatorna elindításához és átbrandeléséhez szükséges hatalmas anyagi ráfordítás ellenére a TV2 Csoport jelentős veszteséget könyvelhet el.

A FEM3 az utolsó évében 0,19 százalékos, az utolsó három hónapjában pedig 0,17 százalékos közönségarányt produkált a 18-59 éves korosztályban. Ezzel szemben a TV2 Klub az első három hónapjában szintén 0,17 százalékot ért el ebben a korosztályban. A 18-49 éves célcsoportban azonban a FEM3 0,19 százalékával szemben a TV2 Klub csupán 0,15 százalékot tudott elérni.

Főműsoridős bukás


Az igazi kudarc a főműsoridős adatokban mutatkozik meg. A TV2 Klub három hónap alatt a 18-49 éves célcsoportban még a 0,1 százalékot sem érte el, ami hihetetlenül gyenge teljesítmény. Az esti órákban a 18-59 éves korosztályban a TV2 Klub elvesztette elődje nézőinek harmadát, míg a 18-49 éves célcsoportban több mint hatvan százalékukat.

Összegzés

Hiába az átbrandelés és Szabó Zsófi jelenléte nagykövetként, a TV2 Klub mindössze három hónap alatt megbukott. Ez a kudarc jelentős veszteséget jelent a TV2 Csoport történetében, hiszen az új csatorna nem tudta megtartani, sőt, jelentősen csökkentette a nézőszámot a FEM3-hoz képest. Az eredmények tükrében világosan látszik, hogy a TV2 Klub nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, és ez komoly problémát jelent a médiacég számára a jövőre nézve.